سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

مردم افغانستان و سازگاری مذهبی

حمله به عزاداران حسینی در کابل و بلخ این پرسش را بوجود آورده است که اینگونه حملات با چه انگیزه و هدفی انجام می شود؟ چرا گروه های تروریستی تلاش می کنند که مراسم های مذهبی را مورد حمله قرار دهند؟ واکنش های رهبران سیاسی و مقامات حکومت افغانستان، نشان می دهد که آنها بر این باور هستند که انگیزه ی اصلی اینگونه حملات ایجاد تفرقه ی مذهبی و تلاش برای تقابل پیروان مذاهب در افغانستان است.
ادامه مطلب ...

دستاورد معکوس حملات انتحاری روز عاشورا برای دشمنان

متأسفانه امسال باردیگر مراسم عزاداری عاشورا با حملات انتحاری و انفجاری در کابل و بلخ، به شهادت بیش از بیست تن از شهروندان کشور و زخمی شدن بیش از هشتاد تن دیگر منجر شد.
ادامه مطلب ...

شانزده عضو داعش در ننگرهار کشته و بازداشت شده‎اند

در نتیجه عملیات‌های مشترک نیروهای امنیتی افغانستان برای سرکوب و پاک‌سازی مناطق از حضور شورشیان مسلح مخالف دولت، شصت‎وپنج تن از شورشیان از جمله دوازده عضو گروه داعش به قتل رسیده‌اند.
ادامه مطلب ...

ژنرال پترائوس: نیروهای آمریکایی باید در افغانستان بمانند

ژنرال دیوید پترائوس، فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در افغانستان به تاز‌گی گفته است که اوضاع افغانستان در حال وخیم شدن است و به همین دلیل، رییس جمهور بعدی آمریکا باید برنامه خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را لغو کند.
ادامه مطلب ...

مقامات امنیتی: کندز گورستان طالبان می‎شود

مقامات امنیتی افغانستان می‌گویند که با ادامه‌ عملیات‌ نظامی برای پاک‌سازی کامل شهر کندز از وجود طالبان، این استان به گورستان طالبان تبدیل خواهد شد.
ادامه مطلب ...