سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

برکناری آمر امنیت پولیس هرات و خط و نشانها برای وزارت داخله

مسوولان زون ۶۰۶ انصار خبر از برکناری آمر امنیت پولیس ولایت هرات داده و می گویند، این فرمان از سوی وزارت امور داخله صادر شده است.

از سویی هم؛ مسوولان در شورای ملی و ولایتی این ولایت گفته اند، اگر آمر امنیت فرمانده‌ی پولیس هرات از سمت اش برکنار شود، دروازه‌ی فرماندهی پولیس این ولایت را می بندند.
مقامات در زون ۶۰۶ انصار درغرب افغانستان می گویند: طبق فرمانی که از سوی وزارت امور داخله کشور صادر شده به جای عبدالغنی عمرزاد، فرد دیگری به این سمت مقرر شده است.
ژنرال حسن شاه فروغ فرمانده زون ۶۰۶ انصار در غرب کشور می گوید: تنها آمر امنیت پولیس هرات از سمت اش برکنار نشده، بلکه تمامی آمرهای امنیت این حوزه از سوی وزارت امور داخله تبدیل شده اند.
در همین حال؛ رییس شورای ولایتی هرات در نشست خبری به خبرنگاران می گوید: اگر عبدالغنی عمرزاد از وظیفه اش برکنار شود، دروازه فرمانده پولیس هرات را مسدود می کند.
او می گوید: آمر امنیت پولیس ولایت هرات فعالیت و دستاوردهای زیادی داشته که برای مردم ولایت‌هرات مطلوب بوده است.
در همین حال؛ غلام فاروق مجروح نماینده مردم هرات در پارلمان کشور گفته است، برای اینکه آمر امنیت پولیس ولایت هرات، آگاهی و معلومات بهتری از ولسوالی ها و نواحی شهر دارد، نیاز است تا به وظیفه اش ادامه دهد.
این عضو پارلمان کشور می گوید: این موضوع را با مسوولان ذیربط در میان گذاشته و اگر آقای عمرزاد از وظیفه اش برکنار شود، با دیگر نمایندگان مجلس، وزیر داخله را به استیضاح می کشاند.
گفتنی است عبدالغنی عمرزاد آمر امنیت پولیس ولایت هرات از یک سال به این سو است که به حیث آمر امنیت پولیس هرات ایفای وظیفه می کند.
می توان گفت که در شمار زیادی از عملیات های ضد طالبان در هرات، این فرد حضور داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.