سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

شبکه جذب زنان برای پیوستن به داعش در الجزایر متلاشی شد

نیروهای امنیتی و پلیس قضایی الجزایر در منطقه عین طایه توانستند یک شبکه بین المللی جذب زنان برای پیوستن به تروریست های داعش را متلاشی کنند.

روزنامه الجزایری النهار نوشت: این زنان از طریق اینترنت برای پیوستن به تروریست های داعش جذب می شدند.
بر پایه این گزارش، برخی از این زنان عملا به تروریست ها در سوریه ملحق شده و سه نفر از آنان نیز دستگیر شده اند که یکی از آنان دارای 4 کودک است و همسرش هم به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش دستگیر شده است.
بر اساس این گزارش، تیم عملیاتی امنیتی الجزایر توانست در همین رابطه چهار نفر از جمله 3 زن و یک مرد را بعد از اثبات همکاری آنان با داعش بازداشت کند.
روزنامه النهار نوشت: تحقیق از داوطلبان پیوستن به تروریست ها که برای اولین بار است شامل زنان الجزایری می شود، صورت گرفته است.
چند ماه پیش گروه تروریستی داعش با انتشار ویدیویی مدعی شده که در الجزایر نیز حضور دارد و مردم این کشور را به آغاز جنگ و خونریزی تهدید کرد.
دو فرد به نام های «ابو البراء الجزایری» و «ابوحفص الجزایری» در این ویدیو با قرائت پیامی مردم الجزایر را تهدید کردند که در کشورشان جنگ به راه خواهند انداخت.
گروهک تروریستی داعش که بیش از هرجای دیگری در سوریه و عراق متمرکز شده در لیبی، مصر، عربستان و لبنان نیز اعلام موجودیت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.