سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

لیبرمن: سیاست دولت دلیل حملات تروریستی

رهبر حزب اسرائیل بیتنو می¬گوید سیاست¬های بازدارنده دولت اسرائیل، دلیل اصلی حملات تروریستی در حوالی عتنائیل (Otniel) بوده است.

آویگدور لیبرمن جمعه شب (22 آبان) اظهار داشت دولت اسرائیل عامل حمله تروریستی در حوالی عتنائیل است.
به گفته لیبرمن، این حمله، نتیجه مستقیم «سرکوبگری دولت به جای یک تصمیم¬گیری درست» است.
وی ادامه داد: «رهبر حماس در غزه از کشتار یهودیان استقبال نموده و به فلسطینی¬ها دستور داده تا دوربین-های امنیتی را با هدف ایجاد مشکل برای نیروهای امنیتی، تخریب نمایند. او فلسطینی¬های غزه را به منطقه مرزی روانه ساخته تا با سربازان اسرائیلی، مبارزه کنند.»
او در نهایت این¬گونه نتیجه¬گیری نمود: «آن¬ها، یعنی رهبران حماس در غزه، بدون هیچ واهمه¬ای، دست به هر کاری خواهند زد، زیرا نخست¬وزیر و وزیر جنگ، به آن¬ها مصونیت اعطا نموده و شخصی نمی¬تواند به آن¬ها آسیب رساند، و چنین وضعیتی، نتیجه چنین اقدامی است. شما (دولت اسرائیل) نمی¬توانید با چنین روشی، با تروریسم مقابله کنید.»
حماس و جهاد اسلامی، از حمله¬ی تروریست روز جمعه (22 آبان) تقدیر نمودند. در حمله¬ی مذکور تروریست¬ها به سوی خودروی یک خانواده حمله¬ور شده و آن¬ها را به گلوله بسته که در نتیجه 2 نفر کشته شدند.
حماس در بیانیه¬ای این اقدام را ستود و آن¬را به عنوان «یک عملیات قهرمانانه توسط نیروهای مقاومت حاضر در جنوب الخلیل» نامگذاری نمود.
به گفته این سازمان تروریستی (حماس)، حمله مذکور «نشاندهنده یک توسعه کیفی در انتفاضه قدس است. چنین اقدامی اثبات می¬نماید تنها مقاومت می¬تواند مانع اشغالگری گردیده که فقط زبان زور را درک می¬کند.»
جهاد اسلامی نیز در بیانیه مشابهی اعلام نمود این حمله، پاسخی به جنایت¬های روز گذشته (پنجشنبه 21 آبان) اشغالگران در بیمارستان الخلیل بوده است.
در حال حاضر سربازان IDF تلاش می¬نمایند تا با نفوذ در میان تروریست¬ها، این منطقه را پاکسازی نمایند. موشه یعلون وزیر جنگ و گادی ایزنکوت فرمانده ستاد مشترک IDF، بهمراه اعزام نیروی کمکی به این منطقه، دستور داده¬اند تا به سرعت تروریست¬ها را دستگیر نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.