سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سیاستمدار برجسته آلمانی به اتهام نگهداری تصاویر ویدئویی مستهجن محاکمه می‌شود

"سباستین اداتی"، سیاستمدار برجسته آلمانی به اتهام نگهداری عکس ها و تصاویر ویدئویی مستهجن از کودکان محاکمه می شود.

به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی،  "سباستین اداتی"، سیاستمدار برجسته آلمانی که به خاطر مبارزه با سازمان های راست افراطی در آلمان مشهور است، اوایل سال آینده میلادی به اتهام نگهداری عکس ها و تصاویر ویدئویی مستهجن از کودکان محاکمه می شود.


دادگاه وردن روز سه شنبه کیفرخواست صادره علیه اداتی، نماینده سابق پارلمان آلمان را تایید و اعلام کرد روند محاکمه وی بیست و سوم فوریه آغاز خواهد شد.


اداتی سال 2012 رئیس کمیته ویژه تحقیق پارلمان درباره قتل های یک گروه خشن راست افراطی موسوم به " نشنال سوسیالیست آندرگراوند" بود.


این سیاستمدار آلمانی که هندی تبار است ادعاهای مطرح شده توسط دادستانان مبنی بر نگهداری تصاویر مستهجن کودکان را رد کرده است.


وی که نماینده سابق پارلمان آلمان از حزب سوسیال دموکرات است، دادستانان و پلیس را به افشای عمدی اطلاعات نزد رسانه ها طی تحقیقات ده ماهه متهم  و اعلام کرد قصد آنها از این اقدام از بین بردن اعتبار و خدشه دار کردن وجهه وی بوده است.


اما دادگاه پس از بررسی کیفرخواست که چهار ماه به طول انجامید، اعلام کرد مدارک و شواهدکافی برای محاکمه این فرد وجود دارد.


اداتی متهم به نگهداری یک کتاب مصور و یک لوح فشرده حاوی تصاویر مستهجن کودکان است.


بر اساس متن کیفرخواست، وی همچنین از لپ تاپی که پارلمان فدرال در اختیار وی قرار داده بود، برای دانلود کردن عکس ها و تصاویر ویدئویی مستهجن کودکان از یکم تا دهم نوامبر پارسال استفاده کرده بود.


بر اساس گزارش رسانه ها، از جمله مدارکی که به دادگاه ارائه شده، اطلاعات ذخیره شده در سرورهای اینترنت پارلمان فدرال است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.