سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

نمایندگان «سید حسن نصر الله» از «عون» عیادت کردند

دبیر کل حزب الله لبنان دو تن از مقامات مقاومت اسلامی را به عیادت رئیس جریان مسیحی «ملی آزاد» فرستاد و جویای وضعیت جسمی نامزد احتمالی ریاست جمهوری لبنان شد.

به نقل از پایگاه خبری تلویزیون «ال‌بی‌سی‌»، «حسین خلیل» معاون سیاسی دبیر کل حزب الله و «وفیق صفا» مسئول یگان ارتباطات و هماهنگی این حزب، به نمایندگی از «سید حسن نصر الله» دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان به عیادت ژنرال «میشل عون» رئیس فراکسیون «تغییر و اصلاح» رفته و جویای وضعیت جسمانی و سلامتی وی شدند.

ژنرال عون اخیرا به علت شکستگی بازو تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

از طرفی روزنامه الجمهوریه لبنان به نقل از مسئولان عالیرتبه جریان ملی آزاد نوشت: وضعیت جسمانی رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح خوب است و از عرصه تحولات سیاسی این کشور دور نخواهد شد.

این منابع جریان مسیحی ملی آزاد با تکرار موضع خود در مخالفت با تمدید عمر پارلمان لبنان تاکید کردند که در صورت تمدید دوباره پارلمان، این جریان سیاسی شکایتی را تقدیم محافل مربوطه خواهد کرد

بر اساس این گزارش، مقامات جریان ملی آزاد دیدگاه‌های سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله درباره گروهک تروریستی «داعش» و لزوم رویارویی با آنرا تایید کرده و تاکید کردند که کاش برخی از مسیحی‌‌ها همانند سید نصر الله فکر می‌کردند.

از طرفی دیگر «ولید جنبلاط» رئیس جریان دروزی سوسیالیست ترقی‌خواه در گفت‌وگو با روزنامه «السفیر» ضمن تاکید بر لزوم انتخاب هر چه سریع‌تر رئیس جمهور جدید این کشور، یادآور شد که با دیدگاه سید حسن نصر الله در تشخیص خطر تروریسم داعشی که همه منطقه را تهدید می‌کند، هم‌رأی است.

وی ابراز امیدواری کرد که همه جریان‌های سیاسی لبنان با اندیشه در تحولات جاری در منطقه، به طور مشترک و با وحددت و همدلی به منظور رهایی لبنان از خطر تروریسم داعش به رویارویی با این خطر بپردازند.

جنبلاط افزود: این امر  اهمیت لزوم تسریع در انتخاب رئیس جمهور را از بین نمی‌برد زیرا تداوم خلأ سیاسی،‌ نقاط منفی بیشتری را برای (کشور) به ارمغان می‌آورد. این در حالی است که لبنان در سایه تحولات خطرناک (منطقه) بیش از هر زمان دیگری به امنیت و آرامش نیاز دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.