سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سرزمین افاغنه

آخرین اخبار در رابطه با کشور من افغانستان

سفیر آرژانتین در انگلیس : کامرون ابله است !

سفیر آرژانتین در انگلیس با انتقادی تکان دهنده از کامرون ، وی را ابله و ناکارآمد خواند.

 به نوشته شماره امروز روزنامه ایندی پندنت در اینترنت ، آلیسیا کاسترو سفیر آرژانتین در انگلیس در حمله ای تکان دهنده به دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به علت انتقاد وی از موضع پاپ در قبال جزایر فالکلند وی را "ابله و ناکارآمد" خواند.
وی این اظهارات جنجالی را در سنای آرژانتین ایراد کرد و بدون اعتنا به انتقاد یکی از سیاستمداران از به کاربردن لفظ "ابله" در مورد کامرون در پارلمان آرژانتین متعاقبا وی را "احمق" خواند.
نمایندگان پارلمان انگلیس از این دیپلمات عالی رتبه خواستند به علت اظهاراتش عذرخواهی کند.
دولت انگلیس بلافاصله با رد اظهارات کاسترو به همه پرسی بهار امسال به عنوان مدرکی اشاره کرد که این جزایر باید همچنان تحت حاکمیت انگلیس باقی باشد.
کامرون در ماه مارس با انتقاد از موضع پاپ در مورد فالکلند گفت "با عرض احترام"با این دیدگاه که انگلیس این جزایر را غصب کرده بود، موافق نیست- چیزی که پاپ سال گذشته در زمانی که هنوز کاردینال بوینس آیرس بود، بیان داشت.
کاسترو با بکار بردن واژه اسپانیایی مالویناس در مورد فالکلند گفت،‌ وقتیکه پاپ فرانسیس به عنوان پاپ جدید انتخاب شد، کامرون بسیار ابله و ناکارآمد بود چون وی آنچه را که مردم درباره جزایر مالویناس می  گفتند، منعکس کرد.
کامرون همچنین با اشاره به همه پرسی برگزار شده و شیوه انتخاب پاپ جدید در کلیسای کاتولیک به شوخی گفت: دود سفید بر فراز جزایر فالکلند کاملا روشن بود.
در آن زمان کاسترو با عصبانیت از ابراز مخالفت کامرون با اظهارات فرانسیس گفت، عجیب است که وی جرات دارد اظهارات پاپ را رد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.